Meemilaakson tarinoita: Ateistit eivät tule riivatuiksi
Jos demoneja on olemassa, miksi ne ottavat valtaansa vain ihmisiä, jotka uskovat niiden olemassaoloon? Ateistit eivät kärsi riivaustiloista, koska demonit ovat uskovaisten kuvitelmaa – vai ovatko?
